Verzending en bezorging

Vanuit Nederland leveren wij wereldwijd producten- snel en betrouwbaar naar elke land ter wereld. 
Voor verzending in Nederland hanteren wij de volgende tarieven, afhankelijk van het totale orderbedrag.

Bestelbedrag onder de 99 Euro: Orderbedrag onder de 99 Euro excl. BTW dan berekenen wij € 6,95 aan verzendkosten (België € 9,50)
Bestelbedrag boven de 99 Euro: Orderbedrag boven de 99 Euro excl. BTW dan berekenen wij geen verzendkosten. Uw bestelling wordt geheel gratis thuisbezorgd.
Bestelling ophalen: U kunt uw bestelling ook afhalen bij ons magazijn (dan worden er uiteraard geen verzendkosten berekend) U dient wel vooraf te bellen en een afspraak te maken over de afhaaltijd. Tel. +31 (0)623422013       


Wilt u versturen naar het buitenland kijk dan hier voor uw verzendkosten en levertijd. Al genoemde prijzen zijn in euro’s.

Buiten EU
Woont u buiten EU, houd dan ook rekening mee met eventuele inklaringskosten of belastingkosten. Deze eventuele kosten zijn niet in verzendkosten berekend en die betaald zelf u in uw land. Dit is dan aangeraden om de informatie over eventuele invoerrechten en /of btw van tevoren te raadplegen.

 

Bezorging van een bestelling
Wij maken gebruik van de pakketdienst van GLS  welke dagelijks namens duizenden tevreden klanten de pakketten levert. Wij pakken alles zo veel mogelijk “rammelvrij” in zodat de kans op beschadigingen minimaal is. Zodra uw pakket ons magazijn verlaat krijgt u een bevestiging per e-mail van TORALIN dat uw pakket onderweg is. Alle producten die wij versturen zijn standaard verzekerd tegen schade. Dus u loopt geen risico als het product beschadigd raakt bij transport. U betaalt 1 keer verzendkosten per bestelling dus ongeacht het aantal producten wat u besteld.

Hoe snel wordt er geleverd?
Wanneer het product op voorraad is en u bestelt het op werkdagen voor 17:00 uur, dan wordt de bestelling dezelfde dag verzonden. Vaak wordt uw bestelling dan de volgende werkdag geleverd.

Word ik automatisch geïnformeerd wanneer de levertijden veranderen?
Wij proberen u zo goed mogelijk te informeren wanneer een product niet binnen de aangegeven termijn geleverd kan worden. U wordt per email op de hoogte gebracht.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Zodra het pakket door de pakketdienst van GLS  is opgehaald bij ons magazijn, ontvangt u een email met een track en tracé code. Op deze manier kunt u precies zien wat de status van uw bestelling is en waar het pakketje zich bevindt.

U kunt uw pakket volgen op http://packned.com/tracktrace/


Wie levert mijn bestelling?
De leveringen vinden plaats via GLS  (pakketzending). GLS  bezorgt uw bestelling overdag op het door u aangegeven verzendadres. Mocht er niemand aanwezig, dan zal de bezorger het bij uw buren proberen. In beide gevallen zal een briefje worden achter gelaten in uw brievenbus met een "NIET THUIS CODE" waarmee u online zelf kunt bepalen wat er met uw pakket moet gebeuren. Voor meer informatie hierover gaat u naar deze website:

https://gls-group.eu/NL/nl/pakketten-ontvangen